ÚJKENÉZI BLOG - www.ujkenez.blog.hu

FONTOSABB TELEFONSZÁMOK: ISKOLA:06-20-478-6211 ÓVODA/KONYHA: 06-20-340-8280 ÖNKORMÁNYZAT/KÖRJEGYZŐSÉGI HIVATAL: 06-20-292-7502 ORVOSI RENDELŐ: 06-20-408-6722 VÉDŐNŐ: 06-20-229-0198 GYERMEKJÓLÉTI SZOLGÁLAT: 06-20-229-0178

Music Box

Mai névnap(ok)

Időjárás

Linkblog

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rendkívüli Testületi ülés volt 2008.04.21.-én

2008.04.24. 22:48 :: Putnoki

 
Vöröshadsereg u. útjának helyreállítására beérkezett ajánlatok elbírálása

Az egy alkalommal (Kelet-Magyarország, 2008.04.15. kedd) megjelenő önkormányzati hirdetésre összesen 3 érdeklődő volt, akiknek a polgármester adott szóbeli tájékoztatást az elvégzendő munkálatokról, és ezt követően összesen 1 ajánlat érkezett.

A képviselő-testület úgy döntött, hogy további hirdetést nem ad fel, és elfogadja az egyedüli beérkezett ajánlatot, melynek értelmében az út helyreállítási munkálatainak elvégzésével az Elektro-Hír BT.-t bízza meg. A 2008.05.31-i befejezési határidejű munkálatok bruttó összköltsége 3.240.188,-Ft, melyet az állam 1.940.000,-Ft erejéig támogat ( 2007-ben már leutalásra is került), a fennmaradó részt pedig településünk költségvetéséből kell még hozzátenni.

Kértem polgármesterünket, hogy a Vöröshadsereg utca lakóit (2008.03.31-én Faluházban tett ígérete alapján) mihamarabb részletesen tájékoztassa.

 

További napirendi pontok és témák:

 

A polgármester és képviselőtársaim kérték, hogy ne készüljön videófelvétel a testületi ülés további szakaszáról.

Polgármesteri indítványozásra az Önkormányzat növeli folyószámlájának hitelkeretét 7.500.000,-Ft-ról 10.000.000,-Ft-ra.  

A képviselő testület 1 ellenszavazattal (Putnoki Zsolt ),  megszavazta a hitelkeret további növelését.

-A villanyórák közelmúltban történt leolvasása miatt sok családban váratlanul nagy összegű villanyszámla érkezett, ezért felvetettem, hogy jó lenne, ha vagy átmeneti segély, vagy kamatmentes kölcsön formájában az önkormámyzat segítséget adna az arra rászoruló családoknak.

-Május 1 és az azt követő anyáknapja miatt is indítványoztam, hogy a segélyek kifizetése még az ünnepek előtt történjen meg.
Amennyiben érkezik az önkormányzat számlájára ehhez szükséges mennyiségű pénz, akkor még e hónap( április ) végén kifizetik a segélyeket.

-Többen jelezték, hogy szeretnének közmunkán résztvenni, és jó lenne, ha  leginkább az arra rászorultakat alkalmazná az önkormányzat, ezért kértem ezek figyelembevételét is.

-Iskolánk ügyében a testületi ülésen semmilyen új információ ill. fejlemény nem hangzott el. Jeleztem a polgármester felé, hogy ha így haladunk kicsúszunk a határidőkből, ezért szerintem aktívabban kellene tevékenykedni a jó megoldás létrejöttének érdekében.

Az Önkormányzat jelenleg Nagyvarsány válaszát várja.

- Megemlítettem, hogy 2008.04.04. óta több mint 150  újkenézi lakos vár írásban benyújtott kérésére (írásos) választ,  melyben  az önkormányzat  megjelöli, hogy az iskolánk jövőjét véglegesen meghatározó döntéshozatala előtt hogyan szervezi meg az egyébként kisebbség által is kért lakossági fórumokat.

Kértem az önkormányzatot, hogy mindkét iskolát érintő ügyben mihamarabb lépjen előre.

-Javasoltam, hogy közösen látogassunk meg személyesen tapasztalatszerzés céljából olyan iskolákat (mielőtt bárkivel szerződést írnánk alá az iskola további működésével kapcsolatban) akik már korábban társultak vagy egyházi fenntartásban működnek és így saját (gyakorlati) tapasztalataik vannak. Három különbözőképpen működő iskolában ill. önkormányzatnál (mivel más települések esetében is ez természetes érdeklődés volt) egy beszélgetés erejéig szivesen fogadnak bennünket, csak időpontot kell egyeztetnünk. Így lehetőség van betekintést nyerni egy gesztor iskola működésébe ( ahol az igazgató egyben oktatási szakértő is), távolabb egy olyan társult iskola  problémáiból tanulhatunk akik most ki akarnak válni, illetve a közelben egy egyházi fenntartásba átkerült iskola helybeli vezetőivel és a település polgármesterével beszélgethetünk és hallhatjuk saját tapasztalataikat.

Mivel az időpont egyeztetésre vonatkozóan senkinek sem volt külön kérése, ezért megígértem, hogy a konkrét időpontokról mindenkit értesítek( polgármester, jegyző, képviselők, igazgatónő és rajta keresztül a tanárikar és az érdeklődő alkalmazottak).Az én autómban még négy helyet tudtam felajánlani.

komment

Címkék: testületi ülés

süti beállítások módosítása