ÚJKENÉZI BLOG - www.ujkenez.blog.hu

FONTOSABB TELEFONSZÁMOK: ISKOLA:06-20-478-6211 ÓVODA/KONYHA: 06-20-340-8280 ÖNKORMÁNYZAT/KÖRJEGYZŐSÉGI HIVATAL: 06-20-292-7502 ORVOSI RENDELŐ: 06-20-408-6722 VÉDŐNŐ: 06-20-229-0198 GYERMEKJÓLÉTI SZOLGÁLAT: 06-20-229-0178

Music Box

Mai névnap(ok)

Időjárás

Linkblog

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kovács Lajos nem tudott lejönni az iskola emeletéről...

2009.12.22. 04:26 :: Putnoki

  Az utóbbi időben napvilágot látott a faluban az a híresztelés, miszerint feljelentést tettem a Kisvárdai Rendőrkapitányságon, hogy Kovács Lajos polgármester a faluőrségben „bűnözőket” alkalmaz, melyet a Rendőrségtől külön ez ügyben kiérkező és eljáró KMB-sek főnöke (Kiszella Ferenc százados) mondott.

   A közmeghallgatáson történtek után úgy gondoltam, hogy itt az ideje tiszta vizet önteni a pohárba, mert SEHOL, SENKINEK, SEMMILYEN FELJELENTÉST, BEJELENTÉST  NEM TETTEM.

   Bementem a Kisvárdai Rendőrkapitányságra, ahol beszéltem Gyarmati János őrnagy úrral, valamint Kiszella Ferenc századossal, és megkérdeztem, hogy a Rendőrségről ki adott olyan tájékoztatást Újkenézben, miszerint én feljelentést tettem volna a faluőrök vagy Kovács Lajos ellen? Elmondták, hogy nem adott senki ilyen tájékoztatást a Rendőrségről, mivel senkitől nem is érkezett ilyen ügyben feljelentés, személyemet tekintve pedig ez elég meglepő lenne, hiszen velem most találkoztak  életükben először.

   Kiszella Ferenc százados elmondta továbbá, hogy munkaköréből adódó kötelessége miatt a faluőrséggel kapcsolatosan kizárólag Kovács Lajos polgármesterrel egyeztetett egy négyszemközti beszélgetés alkalmával (ugyanis a polgármestert az otthonában találta meg). A nevem vagy személyemre történő utalás természetesen el sem hangzott.

  A négyszemközti beszélgetést követően a faluőrök és más falubeliek már úgy lettek tájékoztatva , hogy én feljelentettem Kovács Lajost, hogy a faluőrségben „bűnözőket” alkalmaz, és emiatt volt kint Kiszella százados...

   Ezek után megkerestem Kovács Lajos polgármestert, és megkértem, hívja össze hétfő este 8 órára néhány percre a faluőröket, hogy az ügyet mindenki jelenlétében tisztázhassuk. Mivel 4 faluőr egyébként is feljön szolgálatra, még 4 másik faluőrt kellett volna értesítenie.

   Kovács Lajos azonban egyetlen faluőrt sem hívott fel, sőt ő maga sem jelent meg.

   A szolgálatban lévő faluőröknek én szóltam, és a helyszínre érkező Kiszella századossal bementünk az iskolába, hogy megkeressük az ott tartózkodó Kovács Lajost, jöjjön le az iskola emeletéről  néhány percre, ha már ott vagyunk. Először én szóltam neki, hogy legyen szíves lefáradni az aulába. Vártunk lent, de nem jött. Ezután Kiszella Ferenc százados úr (a Kisvárdai Rendőrkapitányság KMB alosztályvezetője) ment fel érte, de akkor sem mert lejönni a faluőrökhöz és hozzám arra a pár percre, hogy szemtől-szemben, gerincesen tisztázhassuk az  ügyet.

   Azt hiszem, az eset nem igényel egyéb kommentárt.

   Remélem a nyilvánosság, illetve szükség esetén a Rendőrség is hozzájárul majd, hogy a jövőben hasonló undorító és veszélyes játékot senki ne játszhasson a faluban.

   Egyébként ez nem az első próbálkozás volt, mivel hónapokkal ezelőtt már eljátszottuk ugyanezt a történetet, csak akkor a segélyesek lettek úgy tájékoztatva, hogy „Putnoki rátok hívta a rendőröket…”.

komment

süti beállítások módosítása